66th Story (:
2011/06/176/17/2011 01:21:00 am

Hai readers :)

Selamat malam semua . Taknak tidur boleh malam niyy ? Besok malas aku nak sekolah :) Mata lebam bagai ==" Mesti hodoh kan . Aku memang hodoh pun :) Ape sehh aku melewehh . Biyy , boleh tak kalau tak nak gaduh ? Okey aku salah :) Memang semua salah aku . SETIAP KALI GADUH , SEMUA BERPUNCA DARI BBY . Aku akan engad ayat tu sampai bile-2 :) Aku tak salah kan kau sebab memang salah aku . Oke aku mengaku tu semua :)

Tadi Biyy tepon , Biyy cakap Bby bagi num tepon Bby dekad lelaki lain . Oke sumpah terkejut . Seriusly laa Bby cakap , Bby takde bagi pun . Tapi Biyy tak percaya :) Biyy suruh orang jujur ryte ? Dah sehabes jujur laa tu Biyy . Nak orang jujur macam mane lagi ? Then tetibe air mate meleleh . Dah tak tahan denagar Biyy membebel , Bby letak tepon . Then menanges , menanges dan menanges sampai sesak nafas :) Dekad 1 jam jugak laa kan orang menanges :)





Kalau boleh , biar laa aku menanges sampai keluar air mata darah sebab kau . Penad laa menanges niyy . Takpe laa . Hobi aku . Dah biase . Adat bercinta , biase laa kan . Tipu kalau takde nanges . Gaduh tu biase laa kan . Jujur aku cakap , ini kali pertama aku menanges seteruk niyy sebab LELAKI :) Nak cakap aku bodoh sebab nanges kerana lelaki ? Go on . Engad aku heran ? Macam kau tak penah nanges sebab lelaki kan ? Then aku bukak FB , ade mesett .
 
askom
ko nie buat ape kat abg aq
ko nie perempuan ape aq pon x paham lah
ko ni dasar xknang budi ko paham
aq dgar abg aq cerite ko ni baik,bleh buat abg aq bahagie.nie ko maken hancurkan die ad la.
bodoh na mampus.ko nie tlong la paham prasaan die dgan pragai die.aq xsuke abg aq jiwe kacau ko tahu.mcm org gile.tolong la ain.ko jgan buat abg aq mcm ni,


Oke meset tu dari adek Biyy aku . Thank Muhd Zulfazly :) Aku hargai ape yang cakap kan tu . Aku sedar laa jugak kan . Aku suka orang cakap aku BODOH , TAK KENAG BUDI . Memang aku suka sesangat laa kan . Yela , sebab peranagai aku macam niyy , semua orang benci aku . Kalau dah perangai aku macam niyy , nak buad macam mane . Nak ubah perangai ? Macam senang jek kan . Nak sangat aku jadi AIEN YANG BARU ? Oke aku akan buad .

Kalau aku dah berubah , harap hargai laa ekh aku punye pengorbanan . Nak sangat aku berubah kan ? Oke aku akan tunaikan permintaan kau :) Minggu depan 22-06-2011 kite genap 5 bulan . Oke aku harap sesangat , takde ape-2 yang jadi .  Tolong laa ekh . Aku penad bergaduh , aku penad menanges . Sumpah aku dah tak larat . Please , aku sayang kau . aku suka bila kau cakap AKU MILIK KAU . Hope kite kekal . ILOVEYOU , BIYY :'(

P/S : Oke , entry aku kali niyy agak jiwangs siket . Dari mula sampai habes semua pasal aku dengan Biyy aku . Tak suka ? Kau boleh go . Easy come , easy go :) Biyy , ILOVEYOUSOMUCH ! Setiap masa , setiap saat , setiap detik , setiap minit , setiap kali Bby bernafas , Bby selalu engad Biyy . Tak penah abaikan Biyy . Please , maafkan Bby . Sumpah tak buad perangai lagi :'( Only you !