68th Story (:
2011/06/196/19/2011 05:15:00 pm

Hai Blogger ^^

Oke sehad semua ? Aku tak sehad laa --' Sesema dehh . Rimas ! Rimas ! Rimas ! Nak bernafas pun susah . Haishh . Ekh , sebelum lupa SELAMAT HARI BAPA . Best laa hari niyy . ayah bawak pegi jalan-2 ^^ Oke keluar ruma pukul 10 atau 11 gitu laa . Mule-2 pegi sarapan , dah siap sarapan terus pegi Ulu Tiram . Ayah bawak pegi Today's Mall . Takde pape pun dekad sane , tapi ade WaterPark dekad dalam dia .

Whooa ! Biase dekad luar kan ? Niyy dekad dalam . Besar tak besar laa tempat dia . Bukan aku masuk pun :) Tengok dari luar . Lepas tu keluar engad nak pegi Jusco Terberau tapi ayah terlepas sempang . Then terus pegi Jakel dekad Batu 5 . Beli baju raya . Hoho :O Semangat nak raya niyy babe xD Ape tema tahun niyy ? Entah , aku rase Ungu .

Aku  rase , baju raya aku warne semua spesen jek kan . Haha tapi aku beli 2 pasang . Kain eler laa . Bukan baju dah siap . Warne Ungu dengan warne Hijau . Hee oleh kerane baju Hijau aku baru sepasang , layan jek laa kepala ibu aku . Sumpah aku cerewet gila bile pilih . Itu tak kena , ini tak lawa , itu macam orang tua . Aku rase kakak tu dah penad layan kerenah aku xD

Haha sory kakak ^^ Alaaa biase laa , raya mesti nak yang cantek-2 kan ? Sudah nye ibu aku yang pilih . Haha beli dekad Jakel , mane tak rambang mate . Lepas tu mahal-2 pulak tu . Beli 3 helai kain dah RM162.00 . Mahal tak ? Mahal kan ? Dah siap beli ape semua , pegi Angsana pulak . Ibu cakap nak beli kasut adek . Ramai woo orang . Meriah doo ^^

Tapi takde laa meriah mane . Haha dah sampai pegi cari kedai kasut . Ekh , dekad Angsana ade kedai baru . i Donnuts Coffe . Err betul tak aku eja ? Haha layan kan jek . Dah siap beli kasut adek , mintak ibu beli kan aku sandal . Ibu cakap nak raye baru beli . Oyeah ! Terbaik ! Sayang ibu ^^ Lepas tu singgah Donnuts Coffe tu . Mahal sehh air dia .

Aje tak baik demam aku xD dah siap ape semua , balek ! Tapi sebelum balek , singgah Tj Mart ^^ Ibu nak beli lauk . Dah siap beli , balek . Oke sumpah penad . Dari pukol 11 pagi sampai 3 petang . Lepak sehh dengan aku yang demam . Dah jalan , kurang laa demam niyy xD Thank ayah and ibu sebab bawak pegi jejalan . Love both of you : * !






Oke atas gambar mase MUDA , bawah gambar mase SEKARANG . Oke ayah aku maintain muka CINA . Ibu muka JAWA kodd . Haha oke nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA untuk ayah tersayang ^^ Terima kasih sebab dah banyak berkorban untuk kami semua . Thank sebab dah didik Aien dengan adek-2 dari kecik .

Sekarang Airish dah amek tempat Aien mase kecik . Ngendeng-2 dengan ayah . Bile Airish suruh kerok belakang dia , engad mase Aien kecik-2 dulu . Sebelum tido mesti suroh ayah yang kerok kan . Ayah suka ngelan Aien dengan perkataan KUWOK dengan PULOH . Haha siyes tak boleh belah bile ayah sebot perkataan tu semua .

Ekh APEK , ILOVEYOUMAA ^^ Ayah memang susah nak ketawe atau senyum . Tapi bile dah ketawe atau senyum , terus tak nampak mate ayah yang seped tu ^^ Thank for everything oke . Jasa mu ku kenang *ceh wahh ! AIENSAYANGAYAH ! WOAINIEAYAH !

P/S : Berakhir sudah post aku yang panjang berlebar niyy . Aku rase niyy post aku yang paleng panjang . Pape pun , ILOVEYOUENCIKABDULGHAFFAR ^^