69th Story (:
2011/06/216/21/2011 03:58:00 pm

Hai bloggers :)

Oke act aku tengah penad sesangat . Tapi bile hadap lappie niyy , hilang siket penad aku . Fuhh tadi sebelum balek mase BI , cekgu suruh salin keratan surat khabar yang cekgu bagi . Perghh ! Tak macam panjang laa pulak kan aku punya . Sabar jek sehh aku -,-' Oke aku nak cerita pasal semalam ^^ Pasal kembara mahkota . Tapi malang aku tak dapat tengok . Choyy =="

Tingkatang 5 dengan 4 semua kelas . Tingkatan 3 , dua kelas jek . Tingkatan 1 dengan 2 tak dapat langsung . Sabar jek kan aku . Datang sekolah berkobar-2 nak tengok Sultan Johor , tapi hampe . Datang sekolah tak belajar laa sehh . Membuta jek laa kan aku dekad kelas lepas tu merayap kire tiang sekolah . Haha nak hilang kan bosan punye pasal .

Oke tak nak cerite lagi . nanti aku cemburu xD besok 22-06-2011 , tak sabar tunggu besok . pertama , anniversary aku dengan Biyy aku yang ke 5 bulan . ke dua , masak cake ! jyeah ! tak sabar doo nak masak besok . tadi tengok bebuda niyy usung cake ke hulu ke hilir , kecur air liur mak , nyah . haha yang si mok sesuka hati nak mintak aku punye kek .

pikir kau sape nok nak sesuka hati abah kau mintak . dapat 10 jek kodd . kalau 50 atau seratus lebeh boleh laa kodd aku bagi kau . dari aku bagi kau , baik aku bagi adek aku . lagi berbaloi . kalau bagi kau , 1 mane cukup siaa . choyy ! jumaat niyy sukan tahunan . doa-2 aku tak masuk ape-2 acara . malas sehh . kalau nak lari , aku rase dah pancit dah .

Dah lame aku tak lari . Lepas tu ade hoki open JB punye . err aku nak main tapi Biyy aku tak bagi . tapi memang tak nak pun . terseksa aku . fuhh ! then 3hb Julai 2011 ade merantas desa dekad ioi mall . nak pegi ! nak pegi ! gedik kan aku ==" lepas lari , lepak ioi . hoho :O sempat lagi kan . oke stop story . aku nak tidur ^^ oke enjoy the story . babaii : *

P/S : besok aku cerita pasal buad cake coklat pulak . wooat wooat . hari sabtu jumpa my hubby . oke sumpah rindu biyy gegile laa . loveyou sayang ^^