77th Story (:
2011/07/017/01/2011 04:49:00 pm

hai bloggers :)

yuhuu ! ade orang tak ? oke aku tau takde orang :) ekh , hari niyy best laa . kenangan manis doo ^^ manes macam kencing manes . haha dah jangan nak serabai sangat . tadi pagi , siap-2 konon nak pegi hoki . dah siap , amek lina ape semua pegi stay rumah myra . pukul 7 lebeh sampai rumah myra . pukul 8 : 55 baru sampai sekolah .

haha aku sempat tidur lagi tunggu si myra mandi . lepas tu siap-2 pegi sekolah . hari niyy hoki tak main langsung . rase-2 bosan tahap terkentut , plan nak pegi ngeteh . pegi pinjam moto sane , pegi pinjam moto sini . haha habes moto orang kite-orang lenjan . memula plan nak pegi indas maju , fikir macam jauh jek kodd , so pegi dekad saleng .

bongok tinggal aku sensorang . lepas tu nak tunggu tyrod dengan lina lembap macam siput B . nak kate tak jumpe jalan keluar , tak . macam jauh sangat jek kan . then tyrod dengan lina dah sampai , tunggu myra dengan iznur pulak . lagi menyanyah siaa tunggu minah niyy . rupe nye zamri tengah membebel .

lepas tu order minum , order makan . lina tak habes-2 memekak . kena marah dengan aku , senyap terus . dah siap makan , dah siap bayar , bincang nak hantar sape dulu . sudah nye lina g balek , amek motor . naseb lepas . then aku bonceng tyrod pegi petronas . tengok minyak motor amy yem banyak lagi laa kodd .

lepas tu , pecut pegi izat corner bile air tok amer . lepas tu , pegi sekolah budak-2 niyy semua buad muka dengan kite-orang , maseng-2 diam . lepas tu , lari masuk sekolah amek beg . iznur ajak pegi merayap , aku jalan kaki dengan myra balek rumah nak amek moto .

tudung aku dah tanggal dah . lepas tu iznur ajak pegi jumpe abey , nak mintak maaf . amer amek iznur , lepas tu gerak pegi indas . sampai indas , jumpe abey maseng-2 mintak maaf . lepas tu , abey berceramah bagai , kire dah maaf laa kodd . then gerak nak balek . tapi singgah 7E dulu .

boleh pulak terserempak dengan pak polisi . yang lina boleh terkedek-2 lagi . dah naik moto , terus pecut tinggal kan lina . haha depan SKIP 1 boleh bebudak niyy main motor . makcik-2 , pakcik-2 semua tengok kan . haha ape sehh .

aku dengan myra balek rumah amek duet . lina , iznur dengan tyrod terus pegi sekolah . al maklum laa , tyrod pakai moto orang xD dah amek duet , teros pegi caltex . tengok tangki , kering laa siaa . naseb laa kan sampai . kalau tak sampai , ajek menapak aku =.=

dah isi minyak , terus pegi tj mart . cuci rantai mehh . haha kilat babe rantai aku . bling bling . haha lepas tu myra hantar aku balek . ekh , sumpah hari niyy , hari yang terbaik bagi aku . bukan selalu kite-orang keluar macam niyy . sekali dah dapat keluar , ape lagi lenjan laa kan .

thank to mira umaimah , iznur nazirah , athirah syazana dan nurul amalina . haha terbaik bro . ekh , nak lagi macam hari niyy . boleh ? kalau boleh nak sampai ke malam . baru puas kan kan kan ? besok dah bertolak ke kluang untuk open JB . alahaii cuak bole ? oke releks :) babaii !