71th Story (:
2011/06/246/24/2011 02:25:00 pm

Hai bloggers :)

Hai semua ! Sehad ? Err aku kureng sehad . Kenapa ? Biar laa rahsia :) Nak menanges niyy , tunggu lepas post story niyy , baru menanges xD Oke tadi dekad sekolah ade sukan tahunan . Boleh laa meriah dia . Jentayu num 2 laa babe :) Rumah Helang sawet gile ==" Mentang-2 juara berturut-2 setiap tahun , lagi nak jakun . Bako kang ! Haha .

Aku takde masuk ape-2 acare . Pancit laa der . Haha naseb aku takde ganti sesape . Gambar ? Banyak . Tapi gambar kite-2 jek . Gambar orang lain takde . Nak tengok , pegi sini ^^ . Err banyak gambar si Siti Aminah tu . Plessing Domo aku jek kodd . Habes ensett aku dia-orang lenjan nak tangkap gambar . Haha pantang nampak kamera .

Kalau aku ade kamera Canon tu , aku rase tak cukup memori tu xD Obses bebeno . Aku yang tak masuk ape-2 acare pun penad semacam . Dengan Biyy aku yang . Em malas nak cerite . Gambar aku tak banyak kan dalam tu ? Err yang mane aku ? Baju hijau tudung putih . Jyeah ! Itu aku . Haha jakun betoi ==" Besok pegi ioi . Alahaii lepak sehh .

Pepagi datang dengan penuh semangat walaupun tak masuk ape-2 acare . Haha pepagi bebudak niyy dah mecarut bagai . Masuk air , masuk air . Ekh , tadi Lukman pakai kasut baru , Wuuuu ^^ Nike babe . Biru hitam . Cantek . Anak manje dapat kasut baru . Haha Kasut biru , jam biru , baju biru . Err sawet laa kau #jangan marah haa Lukman xD

Tadi ade main tarik tali . Wuuuu ^^ Rumah Jentayu banyak kali menang . Haha terbaik . Ekh , happening laa hari niyy . Tapi balek sekolah jek . Hm hilang semua kegembiraan #ayat kuno xD Ekh , lapar laa . Dari semalam tak makan #saje tukar topik . Oke-2 sampai sini jek aku nak story hari niyy . 24hb Jun 2011 the best day ever :) Babaii !