74th Story (:
2011/06/286/28/2011 05:16:00 pm

Hai bloggers :)

Hiiyaaa ! Fuhh penad laa ==" Letih dia lain macam sehh . Pagi tadi training hoki . Dah lame tak main hoki . Alaaa main untuk keluar peluh jek . Bukan ape kan ? Dah lame aku tak berpeluh . So turun laa . Ade barang yang orang bagi dekad aku hilang . Oke dah bagus laa tu kan . Sah-2 kena marah . Oke dah lali gile kena marah dengan dia :)

Hanya mampu senyum dan dengar ape dia nak cakap . Lepas habes main hoki tadi , maseng-2 buad luahan hati pasal boyfiyy maseng -2 . Aku cerite sampai meleleh air mate aku ==" Oke nampak sangat aku yang paleng bermasalah :) Semua cakap aku boleh tahan dengan perangai dia sampai sekarang . Oke selagi aku boleh bersabar dan bertahan dengan dia , aku cube :)

Sekarang aku ade 3 pilihan . Hoki atau kenduri kawen atau larian dekad ioi . Oke pilih cepad nak pegi mane . First cancel hoki . Tinggal kenduri kawen dengan larian tu . Aku nak pegi larian tapi pade mase yang same aku pun nak g kenduri kawen tu . Tapi 2-2 kena pade hari yang same . Haiyya ==" Fening . Fening

Tadi lepas habes main hoki , semua berkumpul . Cekgu zamri nak jumpe . Ekh sempat lagi laa kan nak kena kan aku . Madah nak tonjol kepala aku . Banggang ==" Lepas tu ade laa kan dia mencarut bagai . Lepas tu Lukman tengok aku nak ketawe-2 . Suka pulak ANAK MANJA niyy . Shut kang ! Sabar jek laa .

Dah laa . Mood aku kurang baik ==" Sumpah takde mood . Dengan memikir kan barang yang hilang tu lagi . Pikir dia marah aku lagi . Hm menanges laa kejap lagi :) Oke enjoy reading . Babaii :)