73th Story (:
2011/06/266/26/2011 02:13:00 pm

Hai bloggers :)

Ape khabar semua ? Sehad ? Hope sehad laa ekh ^^ Semalam keluar date dengan Biyy aku .  Date yang ke berapa pun aku tak engad xD Semalam sepanjang kite-orang jumpe , dia happy memanjang . Tacing tu ade laa siket-2 . Dia cakap dah lame tak jumpe , tu yang happy . Ecehh-2 . Haha dia comel semalam , Wuuu ^^ Haha ekh ade kedai baru bukak laa semalam .

Tak tau ape name kedai tu . Ade teddy bear comel-2 . Pergh ! Geram bole tengok teddy tu semua ? Suke tengok bear yang kepala panda tu . Siyes comel . Ekh , semua comel laa . Setiap kali jalan depan kedai tu , mesti mate aku pandang bear tu semua . Sampai biyy aku naik geram . Haha lepas tu , bile jalan depan kedai tu jek , dia tutup mate aku .

Ape pun tak boleh laa . Ade patong angry bird . Ibu ! Nak patung tu ! Nak jugak ! Nak jugak ! #gedik kejap xD Nanti mintak ibu belikan baju angry bird laa . Haha mintak biyy aku belikan bear dekad kedai baru tu , dia cakap bear yang EXBOYFIYY aku bagi dah banyak . Then aku cakap nak dia yang belikan . Dia cakap Domo dah ade , Elmo dah ade , Cookies Monster dah ade .

Hee so tak boleh laa biyy ekh ? Takde ! Nak jugak ! #degil niyy xD Takpe-2 . Tak nak mintak biyy lagi . Mintak ibu atau gune duet sendiri #belajar berdikari konon ==" Ekh kau teddy bear ! Aku akan pastikan kau jadi milik aku . Haha over nyah . Semalam aku dengan biyy aku main Flying Kiss . Haha kau hade ? Takde kan ? So diam !

Semalam Myra dengan Boyfiyy dia sweet sehh . Main pelok-2 . Alaahai sweet dehh ^^ Sweet like sugar-2 . Haha semalam ade cerite pasal adek biyy aku . Aku cakap dengan Myra yang adek-beradek dia semua mule Zul . Cume adek kembar dia jek yang takde Zul . Amir dan Amirul . Sangat ringkas :) Ketandusan idea nak bagi name . Haha xD

Then aku cakap , nanti aku kawen nak bagi name anak semua mule Zul . Tak pasal-2 kena cubit . Haha saket siut ==" Biyy , thank for yesterday . Takde gaduhkan ? Cume balek tu jek bby merajuk ^^ Kenape ? Sebab biyy jeling main-2 ==" Huh btw , happy sesangat dengan biyy semalam . ILOVEYOSOOMUCHZULFAIZWAN

P/S ; Oke aku tau cerite aku Membosankan :) Tak suke jangan laa bace . Berambus jek . Biyy , i love you oke . Never let you go . Miss you laa anak Bugis xD