79th Story (:
2011/07/067/06/2011 04:27:00 pm

Hai bloggers :)

Penad laa . Ape best dekad sekolah ? Macam takde yang best kodd . Tapi siyes aku mengantok gile dekad sekolah tadi . Lagi-2 mase akhir . Mase sains . Aku duduk belakang , memang mengantuk laa kan . Cekgu membebel dekad depan , aku membadak dekad belakang .

Ohh sambung cerita mase hari Ahad . Ade larian yang ioi buad . Start 6.30 pagi , sampai ioi 8.30 pagi . Haha madah nak lari kan . Naseb bawak baju spear #sory tak reti eje =.= Lepas tu lepak belakang Pizza . Rase dah agak lame duduk dekad belakang tu , biyy aku ajak pegi ngeteh . lepas tu hantar sensorang .

Tak lame tu , biyy aku kena balek . Lepas tu , aku dengan tyrod pegi tukar baju . Dah siap , tyrod nak cari getah rambut . Layan . Dah jumpe , cari bangku nak duduk . Tunggu yuni dengan lina bertanduk aku rase #tipu jek :P


Tengah tunggu minah 2 orang niyy , datang sorang mamat tanye public dekad mane . Dia panggel tyrod adek . Haha sumpah tak boleh blah . Lepas tu tyrod tunjuk tempat dekad mane ade public . Tapi kan tapi kan , muka mamat tu macam aku kenal .

Tak lame tu yuni dengan lina sampai . Mamat yang tadi asek ke hulu ke hilir belakang aku . Aku cakap dengan tyrod yang aku macam kenal mamat tu . Then , aku dengan muka tak tau malu , panggel budak tu . Haha interview kejap .

Aku ; Ekh , nama sape ?
Dia ; Khairil .
Tyrod ; Sekolah mane ?
Dia ; Starp .
Aku ; Duduk mane ?
Dia ; Duduk kulai jugak laa .
Aku ; Siyes doo aku macam kenal dia #cakap dengan tyrod 
Tyrod ; Kenal Myra tak ?
Dia ; Myra mane ?
Aku ; Myra Umaimah .
Dia ; Kenal .
Aku ; Tia ekh ?
Dia ; Ha'ah .
Aku ; Kan betul aku cakap . Haha

Oke sumpah terharu gile sebab dapat jumpe dia yang memang aku nak jumpe . Selama niyy asek text , otp . Tapi pada 3/7 aku dapat jumpe dia . Haha aku macam tak percaya siaa yang aku dapat jumpe dia . Lepas tu , aku pegi jenjalan dengan budak-2 niyy .

Then , jumpe Tia lagi . Jenjalan laa kejap dengan dia . Macam tak percaya siaa aku dapat jumpe dia . Ekh bedol , kite kenal mase awaltahun form 2 kan ? Sekarang baru dapat jumpe . Kau setiap kali nampak aku dekad ioi tu , mesti nak tegur .

Rindu aku ekh ? Haha lepas niyy kau terus duduk KL kan ? Yela anak jati KL #poyo =.= Wehh wehh ! Raye kau balek kulai kan ? Jangan lupe datang rumah . Bukan senang bedol nak jumpe kau . Haha aku engad dulu kau penah marah dekad aku sampai kite lost contact kan ? Pasal tttuuuttt !

Then kau jugak cari aku . Oke rindu huungan kite dulu . Ekh kau dekad KL take care aww . Jangan lupe orang kulai xD Tpi di sebabkan aku rapat denga Tia , aku dengan biyy bergaduh dan hampir putus . Sayang kodd nak putus :)

Ekh , biyy aku cakap aku dah berubah laa . Yeke ? Aku rase aku biase jek kodd . Takde perubahan . Dia cakap aku berubah kepada Nurul Ain yang dia tak kenal . It that true ? Oke hanya dia yang rase ape yang berubah dekad aku :)

  • Bby niyy nape ehh sejak-2 niyy lain daripada yang lain
  • Orang pun tak tau . Selalu bukan macam niyy auw . Selalu kan pagi mesej orang . Tak berhenti-2 walau seminit mesej orang . Selalu cakap b iloveyou , b imissyou . Sekarang dah tak nampak pon .
  • Sumpah lepas dia cakap dah fedap dekat orang , sampai sekarang . Perangai same . Yang tak patut dia sebut . Macam dah bosan dengan orang . Dia cakap nak putus and buad perangai orang tak suka .
  • Urm . Yela . Jumpe orang pun maken lain dengan orang . Macam dah bbosan gile dengan orang laa senang cite .
Tengok . Semua tu mesej yang dia bagi semalam . Aku simpan lagi . Dia cakap aku berubah . Ape yang berubah ? Oke aku mengaku yang sejak akhir-2 niyy aku memang lain . Selalu not in mood . Tak tau laa kenapa sejak aku gaduh mase 3/7 .

Biyy sory sebab aku jadi macam niyy . Aku sendiri tak tau kenapa aku jadi macam niyy . Maafkan aku :) Oke dah takde mood . Stop typing . Hope enjoy oke . Babaii :)