78th Story (:
2011/07/057/05/2011 06:27:00 pm

Hai bloggers :)

jyeah ! dah lame tak membebel dekad sini . atas permintaan si ayu suruh aku cerita dalam blog niyy , aku story laa . nak story pasal apek ekk ? cerita pasal hari sabtu dan ahad :)

SABTU [ 2hb Julai]
dia suatu pagi yang hening #cehhwahh , bongok jek =.= nak bertolak pegi kluang untuk open jb , hoki . memula sampai sekolah lepak dekad pondok . lepas tu cekgu suruh naik sebab nak amek kedatangan . naik then pegi cari guru kelas maseng-2 . dah jumpe , turun amek beg pegi bustop pulak . dengn pakai selipar , keluar nak pegi bustop .

lepas tu , dekad luar ade pengetua . pengetua tanye nak pegi mane , aku cakap nak pegi hoki . pengetua tanye lagi nape tak pakai kasut , aku dengan tyrod jalan menonong . tak pasal-2 kena pekik . pengetua tanye , cekgu hoki siapa , tak siape jawab . lepas tu pengetua suruh pakai kasut .

dah siap pakai kasut ape semua , cekgu zamri panggel . lepas tu membebel bagai , tak lame tu kereta alfard datang . wewwitt ! nak merasa jugak naik alfard . aku , myra , mien , lina , iznur , adek lina , adek , nawa dengan ieka dapat naik alfard . wuuuu ! memula teruja laa kan . tak lame tu , pening laa , saket perut laa , muntah-2 bagai .

ekh , suir laa naik alfard ! dah laa duduk mengadap belakang . mane tak pening . bongok ! sumpah tak nak naik lagi kereta tu . sampai jek dekat smsj , cari port then abey bagi-2 jersi . naseb aku tak main . dengan kepla pening bagai nak main hape siaa .

perempuan kalah dengan sekolah tesho dan smssi . sekolah menengah sians sultan ismail :) lelaki menang . so lelaki tidur dekad kluang . perempaun balek . wuuu penad boleh ? aku , iznur , mien , myra dan tyrod balek naik cekgu zaima . singgah segget lagi ^^

malas nak cerita pasal dekad segget . tapi yang penting , aku jumpa apiz botak yang dah lame aku tak jumpe . haha dan jumpe member-2 fb . lepas tu balek kulai . cekgu hantar dekad sekolah , err gelap boleh ? dah laa sunyi . meremang bulu roma aku .

yang si mien tak habes-2 dengan asam dia . haha bongok . lepas tu datang laa family maseng-2 untuk angkut kite-orang balek . boleh di kata kan best laa jugak kan . thank cekgu zaima sebab bawak kite-orang pegi segget . bukan selalu dapat turun bandar memalam kan .

oke cerita pasal hari ahad , aku cerita besok . penad sudah ngadap lappy niyy . oke hope enjoy it . babaii honeybonet boo ^^