92th Story (:
2011/08/148/14/2011 02:16:00 am


Fewwitt ! Nampak tak pakwe dekad atas tu ? Haha oke he's mine ! Bukan nak cerita pasal tu . 13 Ogos 2011 ulang tahun kelahiran dia #ayat buku siaa xD Ekh , dah tua laa babyface aku niyy . Haha jangan marah haa :')

Sayang , sorry sebab tak jadi yang pertama wish birthday awak . Terlelap kodd mase tu . Sejak akhir-2 niyy badan selalu letih . Madah terlelap jek laa kan . Err mesti awak nyirap kan ? Haha sampai merajuk bagai . Err oke tuka cerita .

Saya orang ke 4 yang wish kan ? Oke cun . Dalam top 5 laa tu . Haha kak sue sentiasa jadi yang pertama kalau wish birthday orang . Kan kan kan ? Oke insyallah tahun depan jadi orang yang pertama wish birthday awak haa sayang xD

Ekh , sorry tak dapat bagi hadiah dalam mase terdekad niyy . Err tengah takde duet langsung dan awak terlalu jauh . Tu laa sape sohh duduk jejauh . Dah susah . Ekh , it oke laa . Asalkan percaya antara satu sama lain #jiwang dah niyy

"Kenapa bby perlu fikir pasal orang yang dah buad hidup bby jadi gelap . Terkong-2 sampai macam tuh . Dia memang bole buad awak happy dengan jumpe je kan ? Tak macam kita . Tapi pena dia buad awak bahagia macam kita lalui ? Pena ? Sayang , jangan risau . Biee ada . Ada tuk bby . Setiap saat . Act , biee sedih sebab bby bukan orang pertame wish bufday biee . Hm . But , biee bersyukur coz bby wish jugak . :) ILY sayang"


Sayang , saya still simpan mesej awak niyy . Kata-2 awak buad saya tersenyum sensorang . Awak kan memang suka buad saya tersenyum sensorang kalau kita mesej . Haha thank sayang . Thank sebab selalu ada bila saya memerlukan .

Walaupun kita jauh , tapi hati kita selalu dekad . You're my everything . Thank for complete me . Ekh babyface , jangan tinggalkan saya macam dulu tau ? Sumpah tak sanggup :'( Last word , iloveyoumorethenword !