93th Story (:
2011/08/208/20/2011 02:18:00 am

Alohaaa , wahh lame tak membebel sini . Sebok dengan trial laa . Wahh sangat tertekan . HAHA lagi-2 paper math dengan sains . Erghh ! Soalan mencabar siut . Alahaai menanges aku dibuatnya . HAHA sabo jek laa kan .

Seminggu trial macam-2 kan masalah datang ? Tension dengan trial , tension dengan ttteeettt ! HAHA oke sejak akhir-2 niyy aku asek takde mood . Asal haa ? Shit man ! Biasa laa kan :')

Dah laa taknak cerita pasal trial , taknak cerita pasal masalah aku . Aku nak cerita pasal KAU . Ya KAU :) Aku tak tau laa ape masalah kau doo . Ape sebenarnya kau nak dari aku ? Tak cukup dulu kau dah buad aku menanges setiap malam sebab kau ?

Lepas tu kau cakap kau benci aku sampai kau mampos . Tak pasal-2 dekad shoutbox aku , kau cakap kau rindu aku bagai . Alahaai kau asal doo ? Berdekak boleh aku bace ape kau bagi dekad shoutbox aku ?

Mula-2 memaki lepas tu i miss you so much dear . Abang kau laa ! Oke aku tau kau tak sehad . Cukup-2 laa kan ganggu hidup aku . Kau kan dah ade pengganti aku . So buad ape nak rindu aku bagai .

Sorry laa , rindu rinduan kau dah takde makne lagi buad aku . Ohh lagi satu , aku tak berlagak bila aku coup dengan iez . Kau cakap macam tu sebab kau memang tak puas hati kan ? Oke aku kenal kau Zul Faizwan :')

Oke sudah . Tak guna cerita pasal kau . Membazir ! Terima kasih atas penghinaan kau pada aku . Rindu aku ekh ? Rindu laa sampai lembam asalkan kau bahagia . Kau coup dengan DIA sebab DIA serba serbi macam aku ? Tuihhtuihhtuihh !

Tak ada dalam dunia niyy seratus peratus perfect macam aku . So jangan nak gebang sangat ya brother . Kbaii xDD