94th Story
2011/08/228/22/2011 07:17:00 pm

Oke , entry niyy khas untuk kau . Bagus kalau kau baca entry niyy dan mungkin ini enrty yang terakhir tentang kau . Aku nak mintak dengan kau satu jek doee . Tolong jangan ganggu hidup aku lagi . Tolong laa wehh . Kau dah jumpa dia sebagai pengganti aku kan ?

So tolong jangan sebok-2 dalam hidup aku lagi . Kau cakap dah benci aku kan ? So tolong pergi dari hidup aku . Aku tau kau bahagia dengan kekasih kau sekarang . Ya aku memang nak kau bahagai dan aku rase dia boleh jaga kau lebih baik dari aku jaga kau kan ?

Yelaa dengan dia hari-2 boleh jumpa . Dengan aku susah kan ? Aku taknak jumpa selalu sebab takut bosan . Dia mungkin boleh bagi kau apa yang kau nak lebih dari aku bagi . Oke aku jujur , aku memang susah nak lupakan kau .

Aku nak lupakan kau sebab bila aku teringat pasal kau , aku menanges . Cukup selama enam bulan aku menanges sebab kau doe . Kau tau betapa terseksa nya aku ? Sebab tu aku nak lupa kan aku . Sumpah aku hargai semua pengorbanan kau masa kita bersama dulu .

Aku hargai dengan semua yang pernah kau beli kan dekad aku . Maaf sebab habes kan duet kau . Maaf sebab aku menyusahkan kau . Dah laa wehh . Aku taknak bergaduh dengan kau . Aku taknak bermusuh dengan kau .

Tolong tolong dan tolong . Tolong jangan kejar aku lagi . Aku tau kau bahagia dan gembira dengan kekasih kau sekarang . So tolong lupakan aku untuk tambahkan kegembiraan dan kebahagian kau dengan kekasih kau .

Thank for everything . I appreciate it . Aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung jari kaki aku . Halal kan apa yang pernah kau bagi dekad aku dan aku halal kan ape yang pernah aku bagi dekad kau dulu . Thank for coming in my life for the first until last :'>

notakaki --> sorry entry kali niyy menjiwang . Khas untuk kau Zul Faizwan bin Zul Fakar :'>