95th Story (:
2011/08/248/24/2011 06:39:00 pm

Alohaa , oke minggu trial berakhir sudah . Fuhhh ! Merdeka buat seketika . Tapi , PMR semakin menghantui . Alahaii ==' Baru nak rase bebas sekejap . Oke fokus ! PMR dah dekad dool . Lagi sebulan jek nak perah otak sampai kering then PMR .

Wooot wooot ! Cuak laa siaa ==' Trial jek dah ada gagal , ape lagi pmr kan ? Oke-2 yakin pada diri sendiri yang aku boleh . Cuba untuk capai target ibu . 5A dalam pmr . Heshhh upsr pun aku dapat 2A , ini kan lagi PMR ? Oke aku percaye aku boleh :'>

Tak cuba mane nak tau kan ? Nak belajar gila-2 dekad 2 subject niyy . Sejarah dan Mathematics . Alaaa math dengan sej mase f1 dulu-2 penah laa lulus sekali . Lepas tu sampai sekarang tak penah lulus ==' Eee teruk kan ?

Sekurang-kurangnya aku boleh perbaiki diri aku . Sej kena banyak membaca . Math kena banyak latihan . Aduhaii aku dah laa *rajin* hadap buku . Err oke untuk PMR aku akan rajin . Haha tu laa mase belajar dulu main-2 kan ? Padan muka kau !

Ekh biee , saya akan usaha demi awak . Saya tau awak nak saya berjaya . Kan kan kan ? Oke i'll try my best for you and family :'> Eee speaking bagai . Tapi BI gagal . Erghh ! Sengal ==' Biee kalau dapat 5A ke atas dapat ape ? Haha xDD

Ibu janji kalau aku dapat 5A , aku dapat noteBook . Notebook ekh , bukan netbook . Habes ayah nak bagi ape ? Oke mintak ayah camera canon ! Haha mintak yang mahal jek kan aku niyy . Ibu , taknak notebook . Nak handphone baru !

Laptop cikai niyy boleh hidup lagi , so pakai sampai terbarai walaupun button banyak dah arwah xDD Tau ibu tau . Time to serius ! Oke sekian saje tazkirah melewehh dari aku . Hope enjoy my stupid story . Oke babaii my lovely stalker's :'>

SELAMAT HARI RAYA AIDILFTRI : )