Entri Kosong.
2012/05/275/27/2012 02:48:00 am

Assalamualaikum dan Hi.

Bulan May berlalu dengan sekelip mata. 3 minggu aku menduduki Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012. Ada paper yang aku jawab dengan penuh tekun dan mengeluarkan sepenuhnya keringat aku. Ada paper yang aku jawab main-main dan suka-suka. Boleh ea acam tuhh? Boleh aja bagi aku. :D My skin had change again. Penat tak korang tengok skin aku madah bertukar jekk? Penat tak penat tak? Krik krik krik *bunyi cengkerik sunyi sepi* 

Apa nak buat cuti ni? Emm I had no idea. Nak keluar jalan-jalan poket kosong. Habuk jekk ada. Nak topup pun asek share dengan ibu. Malu ~ *tutup muka* Sekarang aku dah boleh senyum and ketawa. Dah tak macam sebelum ni. Sikit-sikit menangis. Sikit-sikit melalak. Ya aku lemah sangat time tuhh. Lemah ya amat. Sampai aku ............ *personal* Walaupun aku lemah, tapi aku masih boleh berdiri dengan sokongan Iez and kesayangan aku, Sue

Diaorang selalu ada untuk aku time aku susah and senang. Iez sekarang sentiasa ada untuk aku. Dah tak tinggalkan aku macam dulu  dah. ;D Kay change topic. How about exam? So far aku rasa semua OK. Tapi aku dedo tunggu result Sejarah, Matematik, Perdagangan dengan Ekonomi. Agaknya acane ekk dengan result aku tuhh. Merah atau Biru? :O You ollsssss! Nak tau tak? Sini telinga kita berbisik. Psstttt, ada orang buat cerita pasal kita ohh.

E annoying gila Sister tuhh. Sister tuhh cakap aku dengan kakak aku pergi jumpa dia then cerita yang bukan-bukan pasal sepupu aku sendiri. Ekkk? Kay cerita Sister tuhh tak masuk dek akal yang waras. Untuk apa aku bercerita pasal darah daging aku sendiri? Boleh fikir logik tak Sister? Sister jauh boleh laa Sister bukak cerita. -,- Annoying k annoying

See? Kosong kan enrti aku? Entah apa-apa aku *kerepek* Jam sekarang menunjukkan tepat pukul 2:46 minit pagi. Huuuwaaaaaaaa *menguap* Bantal dah panggil suruh tidur. Saya masuk tidur sekarang ya. Have a nice day. ^^ Assalamualaikum