Today ...
2012/05/175/17/2012 07:56:00 pm

Assalamualaikum ...

Pada hari ini, aku tidak menghadirkan diri ke sekolah lagi kerana pelajar Matematik Tambahan dan Geogarfi menduduki peperiksaan. Daripada aku tidak berbuat apa-apa di sekolah, lebih baik aku duduk saja di rumah. Itu lebih bagus. Besok jugak aku tidak akan menghadirkan diri ke sekolah kerana pelajar Lukisan Kejuruteraan dan Prinsip Akaun akan menduduki peperiksaan.

Aku tidaklah pandai seperti mereka yang mengambil matapelajaran yang pecah kepala itu. Aku hanya mengambil jurusan Perdagangan dan Ekonomi Asas. Itu pun sudah buat aku serabut hingga tidak terkata. Kay stop. --' Chewahhh ! Amacam aku bermadah? Haha ayat agak baku. ;DD Kenapa tajuk entri kali ni today? Today is Thursday. Harini aku hanya menghabiskan masa dengan menghadap komputer riba dan meng-edit blog aku.

Ber-transformers lagi blog aku. Kalau Nadia stalker blog aku, mesti dekat sekolah dia bising. Ish mak nenek ni. Membebel jekk tau. Kau sesuai jadik mak tiri aku laa wehh. ^^ Semalam, harini dan esok aku tak sekolah. Sedap kann 3 hari berturut aku tak sekolah. Minggu depan baru aku naik sekolah and terus menduduki peperiksaan yang masih menanti aku. Perdagangan, Pendidikan Agama dan Ekonomi Asas please be nice with  me. ^^ Kay taknak cerita panjang. Have a nice day readers. Nak mandi nak mandi. XD Kbai

Tolong jangan mempersendakan saya. 
Saya manusia biasa seperti awak semua. :)