Peperiksaan Pertengahan Tahun. :O
2012/05/105/10/2012 10:54:00 pm

Assalamualaikun dan hi.

Bulan May adalah bulan peperiksaan. Daripada kita lahir sampai sekarang, hidup kita tak pernah lari daripada Peperiksaan. Kira Peperiksaan ni ibu bapa kita yang ke 2 laa ken ken ken. Okay Aku mula exam 7hb May, exam Pendidikan Seni \buat muka menjijikkan/ Mata pelajaran yang paling aku tak suka selain daripada Mathematics. Tapi Mathematics cuma tak minat bukan tak suka. Lain tau lain tau! Cer ejaa. :P

Berbalik kepada exam Pendidikan Seni. Ohh ya, hari tuhh aku tidak menghadirkan diri ke sekolah kerana MALAS menguasai diri ini. :DD Jadi, apabila sudah mendapat keputusan kelak, akan ter-cop-lah TH bermakna TIDAK HADIR pada mata pelajaran Pendidikan Seni itu nanti. Hari ke 2 pula, exam Bahasa Melayu. Kertas 1 Bahagian A Insya-Allah aku boleh skor. Bahagian B? Gila apo nak buat karangan lebih 350 patah perkataan. Boleh pecah kepala edenn ni yoo.

Kertas 2? So far so good, tapi tulisan aku dah macam cacing tanah. --' Gila penat wehh. Dengan kertas 1 berkarangan bagai. Kertas 2 pulak buat ayat segala. Kalau pergelangan tangan aku boleh tercabut, aku rasa dah tercabut dah. Lari membawa diri kerana tidak sanggup. :DD Hari ke 3 aku exam Bahasa Inggeris. Paper 1 Section A Alhamdulillah aku boleh jawab dan aku menjawab dengan penuh yakin sekali! \cakap dengan penuh semangat/ Section B? Menangis wehh aku nak menjawab!

Sumpah sampai section tuhh jekk otak aku blank. Like .......................... Agaknya Bahagian / Section B ni memang buat otak aku blank ekk? Kayy merepek. --' Kalau Bahasa Melayu nak berkarang sampai 350 pun payah nak mati apalagi Bahasa Inggeris? Berdekah-dekah laa cikgu baca ayat tonggang berbalik aku tuhh. XD Then paper 2, Alhamdulillah okay. Seriously, aku rindu dengan soalan objektif. Sonang joo main bulat-bulat ehh. Harini? Harini aku ndak adak exam, kerna aku ndak ambek Tasawur tuk. :D

Besok? Ohmaiiiii! Mathematics dhoe! Kayy tak study satu apa pun untuk Math. Mampus main hentam jekk kan. Naseb boleh guna kalkulator. Jyeahh! Okay okay stop here. Aku pun dah penat. Tengkok dah letih. Katil memuja-muja nama ku. So aku nak dodo dulu. ^^ Kbaiii

Alhamdulillah Iez dah sedar. Aku boleh tersenyum sekarang walupun sebenarnya PAYAH :') Tapi dia selalu mengadu dia saket. :'/ Siapa yang nak tengok orang tersayang sakit. Aite? Kbai :'(