51th Story (:
2011/06/026/02/2011 11:52:00 pm

hoi hai :) okeyh nak meluah ken rasa hati siket . ape ? blog aku , punye suka laa . kacau kau kencing ? tak ken ^^ dedicade to N**R A*****H S*****A , yang tawuk , tawuk laa ekh . tak tawuk , buad-2 tawuk :) wahai manusia yang pernah aku panggel SAHABAD , mase form one , kau ade pinjam novel aku yang bertajuk Tak Bisah Memilihmu , so mane buku aku to ? sampai sekarang buku to takde pade aku . dah 2 tahun sayang :) bagus laa kau niyy . suka betul aku dengan perangai kau , AMEK HARTA BENDA ORANG TAK RETI NAK PULANG . okeyh good ! aku beli guna duet bodoh ! bukan gune batu . alahai --" ade ke barang kau yang aku amek , tak pulang-2 ? ade ? tade ken ? okeyh KALAU HILANG , SILA BAYAR GANTI RUGI SEBANYAK RM 19.90 ATAU RM 29.90 . aku sendiri lupe harga diaa :) ekh , bapak kau ken KAYA , dulu kau cakap bapak kau boleh beli hensett sony macam aku punye to 10 ken ? duet bapak kau boleh to boleh tolong kau dekad alam barzakh ke ? boleh tolong kau jawab setiap pertanyaan yang Allah tanye ? so , jangan nak riak sangat dengan kekayaan yang bapak kau ade . lagi pun , kau tak pernah bersyukur dengan ape yang kau ade :) ekh , aku dah kenal kau dari darjah 1 okeyh . tipu aku tak tawuk perangai kau macam mane :) okeyh dari dulu kite GADUH sampai sekarang , aku still tak boleh nak maaf ken kau . so what ? ade aku kesah ? kate MENYESAL KAWAN DENGAN AKU , tapi kau sendiri yang cari aku ken ? nampak sangat kau maseh memerlukan aku , bukan nak riak tapi kenyataan :) macam ibu aku cakap , TAK MATI TAK ADE KAWAN MACAM KAU :) terima kaseh ^^