52th Story (:
2011/06/036/03/2011 11:50:00 pm

assalamualaikum dan selamat malam :) okeyh nak cerite siket . best laa tadi makan steambot . mule-2 pegi pasar , aku ingat round satu pasar lagi pun dah lame tak tayang muke dekad pasar to . hee yela , aku jalan jerk ade yang me-nyuit . alahai --" okeyh act ibu pegi pasar sebab nak beli paku pakis ayah pulak nak beli rokok . dah siap beli ape yang dia-orang nak , gerak pegi JB . tapi sebelum pegi JB , balek rumah tanye udak bertuah to nak ekod ke tak . sape lagi kalau bukan adek aku ken . dia tak nak ekod , okeyh bagus . then gerak pegi JB . tak ramai pun orang . tapi kalau malam minggu mesti ramai ken , lagi meriah . dah sampai jerk , pegi duduk dekad tempat abang kembar . haha ketawe ibu aku bile dengar aku cakap macam to . hee adek aku yang kecik plak merengek nak mainan . ayah aku pegi laa bawak . adek aku beli belon gambar spiderman . err tak sampai 1 jam adek aku pegang , terbang sudah belon nye . haha alahai sayang sehh . RM6 to babe . tapi tersangkut dekat pokok kelapa haha adek aku buad muke kesian dia untuk mendapat simpati suruh amek belon to . kalau pokok kelapa to rendang , tape . ini tinggi babe . haha terbayang duet dek oi . dah siap makan balek . dalam kereta , aku dok mengelamun sambil layan perasaan . layan perasaan memalam . ahaai --" okeyh itu jerk cerita aku . tydo yok ! haha selamat malam . have enjoy's it . babaii :)